کات
سینمایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۰۴
موسوی‌نیا با بیان اینکه موضوع و محتوای مراسم فرش قرمز بسیار واضح است گفت: «این مراسم اصلاً هنری نیست بلکه اتفاقاتی که رخ می‌دهد بیشتر مطرح کردن مباحث تجاری و مد لباس است و اصلا مباحث هنری سینمایی مطرح نیست.»

به گزارش فارس، مسئول امور اجرایی تالار ایوان شمس گفت: «وزارت ارشاد اجرای فرش قرمز را ممنوع کرد و به طور کلی دیگر مجوزی برای این مراسم صادر نمی‌کند.»

موسوی‌نیا اظهار داشت: «ما دیگر برای مراسم فرش قرمز فیلم‌های سینمایی مجوز نداریم. آقای حجازی (مدیریت تالار) تشخیص داده‌اند دیگر مراسم فرش قرمز برگزار نشود، اما غیر از فرش قرمز برای برنامه‌های دیگر محدودیتی نداریم. مدیریت اینجا چون در حوزه سینما تخصص دارد و کارشناس مسائل سینمایی است در این زمینه می‌تواند نظر بدهد، ولی در مسائل دیگر آن را به ارشاد واگذار کرده است.»

موسوی‌نیا با بیان اینکه موضوع و محتوای مراسم فرش قرمز بسیار واضح است گفت: «این مراسم اصلاً هنری نیست بلکه اتفاقاتی که رخ می‌دهد بیشتر مطرح کردن مباحث تجاری و مد لباس است و اصلا مباحث هنری سینمایی مطرح نیست.»

او خاطرنشان کرد: «به خاطر همین آقای حجازی این کار را ممنوع کرد و متعاقب آن هم ارشاد اجرای فرش قرمز را ممنوع کرد و به طور کلی ارشاد دیگر مجوزی برای این برنامه صادر نمی‌کند.»
شنبه 28 آبان 1390برچسب:, :: 22:1 :: نويسنده : عباس کمالخانی

 

در كارنامه سياه آقاي هنرمند اعمال ننگين و شنيع زيادي است كه قلم از نوشتن آن شرم دارد.
روزنامه کیهان نوشت:

اين روزها خبر دعوت از «آنجلينا جولي» و مسائل حاشيه اي آن نقل برخي از محافل و رسانه هاست يكي تكذيب مي كند و ديگري تأييد. يكي دم از ضرورت ارتقا و اعتلاي سينماي ملي با دعوت از اين هنرپيشه معلوم الحال مي زند! و ديگري جامعه هنري ما را پر از آنجليناجولي و نسخه هاي بالاتر از آن مي داند كه قابل صادر كردن به كشورهاي ديگر هم هستند و شاهد مثال هم مي آورد.

اما در همين هياهو و صرفنظر از اظهارات متفاوت و بعضا متناقض افراد، نگاهي واقع بينانه، حقايق تلخي را آشكار مي كند. حقايقي كه از شدت زشتي و هولناكي نمي توان دامن رسانه را به بيان آنها آلود. اما فقط به عنوان يك نمونه و بصورت كاملا محدود، به يكي از آخرين فجايعي كه در اثر بها دادن و الگوسازي از برخي هنرمندان بي هنر كه هنري به جز ابتذال و نكبت و پلشتي ندارند، اشاره مي شود تا امكان قضاوت بهتري براي مردم فراهم گردد. هر چند به نظر مي رسد جامعه به حد كافي از برخي از اين قشر هنرنمايان فاسد كه آبروي جامعه هنري را به يغما برده اند شناخت دارد.

در اسفند ماه 89، «...» دختر جواني كه قريحه نوشتن داشت با راهنمايي يكي از دوستانش و به منظور نوشتن زندگي نامه يكي از بازيگران معروف تلويزيون و سينما، پا به عرصه اي خطرناك مي گذارد. اولين ديدار وي با آقاي «ر» در سعادت آباد و سر صحنه فيلمبرداري يك سريال تلويزيوني است. آقاي «ر» از پيشنهاد وي استقبال مي كند و توسط فردي به نام «م-ب» كه ظاهرا مدير برنامه ها و در اصل دلال و كار چاق كن مفاسد اخلاقي وي است، ترتيب ملاقات هاي بعدي داده مي شود.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 22:49 :: نويسنده : عباس کمالخانی

 به دلیل همکاری نکردن مراکز مربوطه، هزینه‌های درمان سرطان مجید فروغی، بازیگری با سه دهه سابقه هنري تأمین نشد و او خيلي زود از بین ما رفت.

به گزارش «تابناک»، مجید فروغی، بازیگری که در زمینه بازیگری سه دهه تلاش کرد و افزون بر قابلیت‌های فنی و حرفه‌ای، در میان گروه‌های نمایشی به عنوان یکی از با اخلاق‌ترین هنرمندان شناخته می‌شد، به دلیل اینکه نتوانست هزینه‌های درمان سرطان ریه را فراهم کند، در مبارزه با این بیماری به زانو درآمد و درگذشت.

او در حالی درگذشت که برای درمان این بیماری به پنج میلون توان نیاز داشت و برای تأمین این مبلغ، در قالب وام از مراکز مربوطه، درخواست یاری کرد، ولی متأسفانه یاریگری پیدا نشد، تا جایی که بیماری او را در هم شکست و روی در خاک کشید.

 

 

یکی از همکاران وی در گفت‌وگو با «تابناک» درباره پیگیری‌هایی که برای تأمین هزینه درمان بیماری‌اش کرد، گفت: او سال‌ها عضو خانه تئاتر و انجمن هنرمندان تئاتر آزاد بود، اما این مجامع صنفی، بودجه‌های لازم برای کمک‌رسانی به هنرمندان را ندارند. به همین دلیل با وجود کسالت شدید به معاونت هنری ارشاد مراجعه کرد و آنها هم وی را به صندق حمایت از هنرمندان معرفی کردند، اما آن صندوق هم، با اینکه از شدت بیماری او و هزینه سنگین درمان سرطان اطلاع داشتند، فقط دو میلیون تومان، آن هم در قالب وام به وی دادند که به هیچ وجه هزینه‌های او را تأمین نکرد.



وی با تأکید بر اینکه نجابت مجید، به او رخصت نداد که به روش‌های گوناگون متوسل شود تا هزینه درمانش را تهیه کند، گفت: او با وجود درد و بیماری شدید، صبوری و سکوت کرد و حاضر نشد، اوضاعش را اعلان عمومی کند و ترجیح داد که بسوزد و بسازد؛ آنقدر که جسمش با او یاری نکرد و تنهایش گذاشت.

این هنرمند تئاتر، با تأکید بر اینکه مسئولان مربطه، از جمله در وزارت ارشاد برای لحظه ای هم شده با خود خلوت کرده و عملکردشان درباره امثال مجید فروغی را مرور کنند، چون این نوع مشکلات ممکن است برای مسئولان هم به وجود آید، در این صورت به خود حق نمی‌دهند که بابت زحماتشان از بقیه مسئولان توقع داشته باشند؟

وی همچنین گفت: بارها و بارها پیش آمده که برای برگزاری برنامه‌هایی که خیلی نمی‌توان به تأثیرش دلخوش کرد، میلیون‌ها تومان هزینه می‌شود و منع قانونی هم بر این حیف و میل نیست؛ اما برای تأمین هزینه‌های درمان یک هنرمند که سی سال در عرصه هنر زحمت کشیده، موانع قانونی را پیش می‌کشند؛ معنای این برخوردها چیست؟  

دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 22:8 :: نويسنده : عباس کمالخانی

ایراندوست، بازیگر سینما و تلویزیون که با نام غول برره شناخته می‌شود گفت‌: تمام برنامه‌ریزی خودم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی انجام داده‌ام تا به عنوان نماینده استان خوزستان و شهر آبادان کاندیدا شوم و تلاش می‌کنم که نماینده مردم آبادان شوم.

به گزارش پانا، وی خاطر نشان کرد: می‌خواهم نشان دهم که ما مردم آبادان در مجلس صندلی نمی‌خواهیم بلکه تریبون می‌خواهیم‌، ما نیار به صندلی نداریم و تریبون می‌خواهیم، نماینده مردم آبادان باید حرف بزند، زمانی که به شهر خرمشهر و آبادان می‌روی هنوز صدای جهان‌آراها را می‌شنوی و صدای او می‌آید که من خون خود را برای نامردی بنی‌صدر‌ها دادم‌.

این بازیگر تلویزیون در پایان سخنان خود اظهار کرد‌: مسئولان باید لحظه آخری را که جهان‌آرا به شهادت رسید را به خاطر بیاورند مردم خوزستان حق‌شان این نیست که دلشان را به ته لنجی‌ها خوش کنند‌، باید کشتی‌های بزرگ در آبادان پهلو بگیرند و پالایشگاه این شهر به بهترین شکل فعالیت کند و از این بنزینی که با این مضرات تولید می‌شود یک دلار را به مردم خوزستان اختصاص دهند‌.

دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 21:44 :: نويسنده : عباس کمالخانی
موضوعات
پيوندها



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 88
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 18892
تعداد مطالب : 242
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين



قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download

قالب بلاگ اسکای

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

log - cinema

ساخت كد صوتی آنلاين

ساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ

ساخت كد آهنگ

ساخت كد موزیک آنلاین